novembersims

Alla inlägg under november 2014

Av November Sims - 4 november 2014 01:00

Hur många generationer jag kommit till, och varför.

 

Jag blev själv väldigt förvånad när jag kom till generation 3 i en historia, tyvärr tröttnade jag där och raderade familjen. För jag kunde inte komma på något bra att göra med de andra två ungarna som inte blev arvingar. Då jag fick trillingar. Och arvingen skulle lära sig rida men fick inte börja när det var ett barn. Så ja...

Av November Sims - 3 november 2014 01:00

Typiska drag hos simmarna jag skapar.

 

Då jag inte har många bilder från fyran och alla från 3:an är väck på mina simmar blir det inte många men i alla fall...

     

Ni ser nog vilka drag de har gemensamt. Tyvärr saknar jag att inte få spela med simmarna på bild 1 & 2 men om jag inte fabriksinställt datorn hade jag aldrig kommit in igen och fått skapa Cassandra.

Av November Sims - 2 november 2014 01:00

Om jag använder mig av mods och vilka i så fall.

 

Jag använder mig av mods, och förstår inte hur jag kunde spela utan.

 

Mods jag använder i fyran:

Pregnancy Terminator (Ungefär som att man gör abort)

MoveObjects (Precis som fusket i 3:an, men använder det inte just nu fick bara problem när jag byggde)

Call anytime (Jag kan ringa vem som helst när jag vill, och blir bättre vän med simmen samtidigt som de snackar)

 

Kan hända att det finns något mer i mods väg men det är de jag hittar.

 

Av November Sims - 1 november 2014 01:00

Min äldsta och senaste screenshot.

Min äldsta: Detta var när jag precis började min legacy Black och höll på att fota Cassandra när hon lagade mat.

Min senaste:  Jag har faktiskt inget minne av att jag tog denna screenshot, men det är Don som matar Sirius mitt i natten för vad jag tror är tredje gången Don fått gå upp. Kommer inte ihåg så mycket då det var ett tag sedan.  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, jag är November. En 14 årig tjej som äslkar The Sims. :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards